Yarın 7 haftalık olacağım tam olarak, 1 senedır hastalanmayıp her hasta insanın yanına gırmıs biriyim ve defalarca eşimin hastalanmasına rağmen hiç hastalanmadım. ama sorun şu ki Şuan hastalanmaya başlıyorum sanırım bogazımın tek tarafında ağrı elımle yokladıgımda sivilce şeklınde bıseyler vardı ve dişimin et kısımlarında dokundukça ağrı oluyor ve ben endıselenmeye başladım. Sarımsak yuttum lımonlu ılık su ballı süt daha neler neler yaptım hapşırmaya başladım ama cok şükür grıp gibi degılım burnum acık. Daha ne yapabılırım ilerlememesı için hastalanmaya mı başlıyorum yoksa ufak bı enfeksıyon mu 7. Haftada ılac bıle kullanılmaz, bebegıme bısey olurmu ılk çocuğumu enfeksıyondan erken dogum yaptım doğumdan sonra hastanede yattım enfeksiyondan zarar verırmı bebeğe ne kadar sürede ıyılesırım. Şansım gerçekten yok 2 haftadır evden dışarı adım atmadım kımseyle gorusmedım hastalandım