Merhaba hanımlar. Konyalı değiliz eşim ve benim iş durumumuzdan burdayiz ve de memnunuz☺️ şehir hastanesinde Sevcan hanıma takipliyim. Kendisini çok seviyorum çok tatlı bir kadın tavsiye ederim 😉 2. Doğumum. Sezeryan olacak bu da. Yalniz odalardan haberimiz yok. Doktorum odalar tek kişilik dedi. Eşim yanımda kalacak emin olamadik. Sezeryan olan var mı. Odalar nasıldı bilgisi olan yazabilir mi. Teşekkür ederim şimdiden ❤️