BabyAta Melliisaa yarın doktorunuza gözükmekte fayda var ben bu tarz sancılar ve kasılmalar sebebiyle iki gece hastanede yattım 34. Haftada. 35te de doğum yaptım
Melliisaa BabyAta Geçmiş olsun bebeğin ve sizin sağlığınız umarım iyidir doktorunuz erken doğuma bi sebep söyledi mi? Bende en kısa zaman da danışacağım doktora teşekür eferim
BabyAta Melliisaa Çok şükür iyiyiz bir problem olmadı, ben grip olmuştum çok şiddetli oksuyordum öksürük sancılarımı tetikledi