Son haftalarda Bende sizin gibiydim doğumdan sonra daha çok artmıştı kasintilarim tüm vücudum çok kötü kasiniyordu doktora gittim ve bana ülteker demisti siz doktorunuza mutlaka söyleyin bence bazen karaciğer enzimler yüksek oluncada kasintilar olabiliyormuş bunu bana doğumdan sonra birtane hemşire soylemisti