21 hafta 4 gün olduk. Son iki üç gündür ayağımın üstüne bile basamıyorum çalışıyorum nasıl idare ederim bilmiyorum doktora henüz soramadım yaşayan varmı kalçadan bele ve bacağa vuran üstüne basınca ağrı yapan bişey. Sanki böyle belim kıtlasa geçecekmiş gibi 🥺