Kızlar yardım edin ense kalınlığını doktor bana söylemedi iyi ya da kötü diye ama ensesinde ödem var dedi sebebi nedir dedim birçok sebebi olabilir dedi ama şunu yap bunu yap şu tedavi uygulanacak falanda demedi korkuyorum açıkçası birşey olacak diye ödem neden oluşur onuda bilmiyorum bana bu konuda bilenler yardımcı olabilirseniz çok sevinirim