Kızlar sebebi bilmediğim 2 gündür bir karın ağrım var Normal mi acaba Böyle gelipte normalde soru sormam direk doktora gidiyorum pimpirikli biriyim ama bazı yorumlarda karın ağrım var adet sancisindan biraz daha hafif falan diyen anneler var 7. Haftalikken gitmiştim geç döllenme olabilir 10. Hafta dolunca gel bakalım demişti. Napsam yarın gitsem mi ya