Merhaba kızlar, nasılsınız? 3. Gebeliğim 23+3 teyim. Son bir haftadır ayaklarım davul gibi şişti, çok yanıyor. Bi kaç haftaya gebelik şekerine bakılacak. Diğer gebeliklerimde hiç böyle bir şey yaşamadım. O yüzden belirtilerini bilemiyorum. Yurt dışında yaşıyorum sadece ebeyle ilerliyorum ona da söyledim sadece şeker testini bekle dedi😕 sizin belirtileriniz neydi acaba? Süreci yaşayanlar belirtilerini söyleyebilir mi? Ayaklarımı tanıyamıyorum resmen 😖😖