Sultanholatt Asel_ahlas sabah 7 de doğum ettim spinal oldum Sonda takımı çok acitmadi Öyle aşırı acıyan ağrıtan.bisey değil saniyelik geviyor hemen
Tugce-89 Asel_ahlas ben yeni dogum yaptım spinal önce takiyolar sondayı ama abartiklari kadar değil 1 saniyelik bişey acımıyor korkulacak bişey yok çıkartırken de acımıyor
Yldasln0 Bende hamileyim ilk hamileliğim neden genel anestezi yaptırıyorsunuz ? Karar vermek oldukça zor siz nasıl karar verdiniz ?
Asel_ahlas Yldasln0 ilk değil ikinci gebelik ilki sipinaldi ama ben çok fazla gerildigim ve tedirgin olduğum için onda beni bayiltmislardi bunda o yüzden genel önerdi doktorumuz
Derky Spinal olsaydınız iğneden sonra sondayı taktırın diyecektim ama genel anestezide öyle yapıyorlar mı bilemiyorum
alparslan21 Asel_ahlas neden yarım bayılıp size sakinleştirici yapmalarını istemiyorsunuz . En azından hem panik yapmamış olursunuz hemde erken toparlanırsınız . Genel anestezi zor ys
Moms_0809 Yok canım acıtmıyor Ben de takarken diyordum ki acıtıyor mu acıtıyor mu İki doğumumda da🫢😁😁😎
qusel alparslan21 valla kişiye göre değişiyor benim aşırı kolaydı. Şimdi yine genel istiyorum hemen ayaklandim vs
Babymom07 Asel_ahlas önce spinal anestezi yapılıp sonra sonda takılıp genel anestezi yapılıyor diye biliyorum ben doktor mu böyle söyledi size
Kiwitoveannesi Asel_ahlas belden oldu benim iki dogumumda hiç hissetmedim bisey ne takarken ne çıkartırken
gozdexx Kiwitoveannesi ne zaman çıkartıyorlar peki benim annem rahim duvarı inceltme operasyonu geçirdi yanında ben kalmıştım saatlerce başucunda bir idrar torbasıyla kaldı temizlik görevlisi her dolduğunda gelip boşaltıyordu çok utanç verici 🤦🏻♀️ öyle olmasından korkuyorum