Gorkemm Masym34 öyle duruyor 0 gün diye benim baya uzun bi süre öyle kalmıştı oğlum 42 de doğmuştu 😂😂
chaos Masym34 ilk kızımda 40 hafta bitmişti ama ne sancım ne açılmam vardı 3 aylık hamile gibi dolanıyordum 😅 doktorumda yatışını yapalım başlatalım doğumu riskli artık beklemek dedi sabahtan fitil koydu rahim ağzı yumuşasın diye sonra suni sancı taktılar yaklaşık 8 saat dozunu artırarak devam ettiler ama hâlâ açıklığım 0 cm idi, işin tuhafı sancıyıda ne kadar artırsalarda hissetmiyordum max regl sancısı kadar hissediyordum doktorum alalım sezaryene doğmayacak bu çocuk dedi spinal sezaryen ile 4460 Gr doğdu, ultrasonda 3580 Gr çıkıyordu kızımı gördükten sonra Rabbime şükürler olsun sezaryen olmuşum demiştim 😅 şimdi 4 yaşında 😍
Derky Benim de son 3 ama hala ses seda yok… doktoruma sorduğumda 3 gün daha bekleriz, gelmezse suni sancı, suni sancı ile de doğmazsa sezaryen dedi. Ama ben hiç o acıları çekmeden sezaryen olurum diye tahmin ediyorum:)
Gorkemm Masym34 benim suni sancı ile başlatmışlardı malum miladı doldurup hala gelmeye niyeti olmadığı için 😂😂 ama içinizi ferah tutun inşallah bi avaz’da sağ salim kucağınıza alırsınız bebişi