Selam hamişler
Hamile olduğumu öğrendiğim zamandan beri alerji ve astım ilaçlarımı kullanamıyorum doktorun verdiği ilaçlar da bana asla yeterli gelmiyor. Tam da bahar alerjisi zamanı malesef o yüzden burnum da çok tıkanıyor. Bir kaç gündür boğuluyor gibi hissediyorum ve malesef burun spreyi ve astım spreyi mi sıkıyorum. Kullanmamam gerek biliyorum ama sanki bebek nefes alamıyor gibi hissediyorum panik oluyorum. Kullandıktan sonra rahatlıyorum açılıyorum ama bu sefer de vicdan yapıyorum. Sizler nabıyorsunuz Allah aşkına bana bir akıl verin. Stresten mahvoldum.