Belirsizz ben iki evladımı da normal doğurdum ilkinde doğum kolaydı doğumdan sonrası zor gelmişti ilk tecrübesizliğim diye ama ikinci de normal doğumun kolaylığını anladım,oğlumu bırakıp gittim aklım hep oğlumdaydı doğum yaptım ertesi gün evime gittim kızımı uyuttum duşa girdim mis gibi oğlumla ilgilendim harikaydı,eğer sezaryen olursan ikisiyle de ilgilenmen aşırı zor olacak 🥲