
Merhaba kizlar sorum şu ben 15 Mayıs’ta kan tahlili verdim ve sonuç 0 çıktı adetim de 22 yada 23 Nisan olacak işte bu hafta karnımın altı ağrıyor sırtım felan ağrıyor acaba geç döllenmeden dolayı beta yükselir mi bebek olur mu çünkü bir kaç kişiden duydum hatta resim de attım bazıları adetten erken verdikleri için çıkmıyor geç dönlenme sonucu sonra bebek oluyor Muş diyorlar adettin geçsin bak çıkar kafam karıştı hiç bu durumu yaşayan veya duyan oldu mu