Moz Ctesi kürtaj oldum maalesef.Adetlerim saat gibi dakik düzenliydi.Düzenim bozulacak galiba.Kğrtaj sonrası kanamam olmadı sadece kürtaj günü biraz oldu sonra olmadı.Adetim ne zaman düzene girer,sizde nasıl oldu?
Karsu123 Moz geçmiş olsun öncelikle aynı durumu 4 Nisan’da ben yaşadım post açmıştım ilk 10 gün leke şeklinde devam ediyor ve bitiyor 40 ve 45 gün deniliyordu bende 40.gun oldum tam neler yaptım olsun diye soğan kürü de dahil ancak tek fayda youteda ebru Ceylan’ın adet söktürücü masajı etkili oldu onu yaptım iki gün içinde oldum kolaylıklar diliyorum en kısa zmanda en güzel günler nasip olsun 🤲
Moz momofmychildren sonrası düzene giriyor mu? Birde soğan kürü meselesi var onu adet olduktan sonra mı yapmalıyım
momofmychildren Moz ben tekrar adet olmadan hamile kaldım ama çevremdekiler ikinci adette düzene girdiğini söyledi
Karsu123 Moz rica ederim bize de doktorum.korun ne demedi anck genetik test verdim bu süreçte de düşünmüyoruz önceki ay da kimyasal olmuştu çünkü.
Moz Karsu123 tıbbi genetiğe randevu aldım ben de 1-2 hafta sonra gidicez eşimle.Sizin kaç düşük vardı.1 düşüğe bakmıyor diyorlar da
Karsu123 Moz benim bir kimyasal gebelik oldu ondan sonraki ayda yine gebelik oldu 7 haftalık kalp atımı yoktu arka arkaya oldu ama sonuç olumsz oldu .