Serap_akdogan78 ailende şeker hastalığı tanısı konulmuş kişiler yoksa , yasınız gençse , bu zamana kadar yapılan kan alımlarında şekeriniz normal değerlerde çıkmışsa yaptirmayabilirsiniz. Benim ilk gebeliğimde çok şükür hep normal değerlerde çıktığı için doktorum o şekerli içeceklerden içme sabah aç gel kan ver sonra da kantinden bir çay yarım tost ve bi tane kek ye bi süre sonra tekrar kan ver ona bakalım demişti. Açlık tokluk da mantıklı olan bu bence. O içecekler mide bulandırıcı oluyormuş. İsterseniz bu şekilde fikrinizi söyleyin