Kullanici4456 Kızlar bu haftalarda ishal ve karın ağrısı doğum belirtisi diyolar bilgisi olan yazabilrmi.
Ervaninannesi61 Kullanici4456 merhaba, bende bikac gun ishal olduktan sonra dogumum baslamisti belirtisi olabilir, benimde 39+3 dü dogum yaptim
An53 Ben de 37 de ishal oldum ama normal doğum olmadı bebek büyüdüğünde kendine yer açmak için anne ishal olabilirmiş. İshalim doğumdan sonra da geçmedi bir süre bu arada