Kızlar dün şeker yüklemesi yaptırdım 50 Gr 161 yüksek çıktı Dr bugün 100 g istedi açlık şekeriyle birlikte 4 kere kan alındı açlık şekeri 79 obiri 178 diğeri 138 en sonuncsu 125 çıktı nasıl sizce yedilerime dikkat etmemi diyet yapmami ve dahiliyeye görünmemi.istrdi doğru düzgün hiç bir şey yiyemiyorum