acmznu benim ilk belirtim aşırı sık tuvalete gitmek oldu yani tamam normalde de gün içinde 6 7 kere çıkardım belki daha fazla ama adete yakın 5 10 dk da bir geliyordu ve gittiğimde damla damla geliyordu ona rağmen sanki saatlerce tutmuşum gibi şıkışık hissediyordum birde ben çok tatlı falan sevmem yani tüketmem canımda istemez adet olacağım zaman bile böyle dertlerim yoktur ama son bir hafta kala aşırı tatlı yeme isteği oluştu Allah var bunlardan şüphe etmedim aklıma bile gelmedi çünkü adetime daha vardı iş yerinde ki arkadaşım beni biraz incelemiş sağolsun o farketti konuyu açtı içime kurt düşürdü gittim test aldım 3 tane birden hemde ilkini yaptım Allahım hemen ikinci belirdi dedim kesin bozuk bu olamaz yani o kadar umutsuzdum 5 yıldır istiyorum çünkü hiçbir sorunumuz yok ama herşeyi denedik olmadı bir türlü neyse diğer ikisini de yaptım yine inanmadım hepsini çöpe attım ağlayarak hayal kırıklığı yaşamak istemiyordum çünkü sonu hep hüsranla bitiyordu sonra arkadaşım bütün markalardan aldı geldi hepsini tek tek denedik hepsi pozitif çıkınca dedim tamam bence artık oldu hemen gittim kan verdim 389 çıktı değerim iki gün sonra gene gel dediler gittim gene kan verdim bu sefer 1000 küsür çıkmaz mı şoktan şoka girdim inanki Şuan 30 haftalık gebeyim hala anne olacağıma inanamıyorum çok bekledim çok ağladım çok şey yaşadım bu duygu bambaşka birşey rabbim isteyen herkese versin kimsenin kucağını boş bırakmasın he son olarak belirti mi bilmiyorum ama benim sürekli burnum kaşınıyordu alerji testide yaptırdım birşey çıkmadı gebelikten olabilir diye düşündüm belki anlattıklarım işine yarar canım rabbim gönlüne göre hayırlısını versin 😊