BusraDsmirsoy ElifSencan123 ben en son 15 haftalıkken gittim onun ultrasonuydu ama benim gibi olup dönenler oldu ya şimdi alışveriş benim için başladı 😂
ElifSencan123 BusraDsmirsoy Bende en son 16 da gitmiştim hep erkek dendi 12.haftadan beri sizinde bariz belli sağlıkla gelsinler inşallah
BusraDsmirsoy Oyku60 evet artık içimde şüphe kalmadı herkes onayladı 😂 burda fazla takılmamak lazım her başlık insanı şüpheye düşürüyor
Dilarac eminegizem sağlıcakla kucağınıza alın inşallah bana da dua edin down sendrom riski çıktı kucağıma sağlıcakla alayım 😭😒
eminegizem Dilarac canım evet takip ediyorum bilgim var ve içimden güzel şeyler geçiyor sıkıntı yapma hicbiseyi yok yavrunun 💜 erkekti dkmi senin
eminegizem Dilarac tam tersi kalmış aklımda aynı durumdayim ilk oğlan bu kış sağlıcakla alalım kucagimiza kaç haftalıksin simdi
Dilarac eminegizem 14 haftalığım perşembe yada cuma çıkıyor sonuç onda da cinsiyet çıkacak İnşallah sağlıcakla doğar kızım
eminegizem Dilarac canım 12+4 de erkeğe benziyor dedi hatta arkadaşım cinsiyet balonu aldı onu bile patlattık😂 16 haftalıkken iki kere gitmem gerekti ikisinde de net bisekilde kız dedi bayağı gösterdi boştu sen ne zaman öğrendin oğlun kac yaşında
Dilarac eminegizem oğlum 15 aylık 12 haftada %99 kız dedi 3 farklı doktor gene kız dedi senin oğlun kaç yaşında çok kız istiyorum inşallah değişmez
eminegizem Dilarac canım al benden de o kadar ben de çok istiyorum kızım olsun sağlıcakla oğlum 4.5 yaşında araları bayağı var 😂
Dilarac eminegizem olsun sağlıklı olsun lar birbirimize hem kız için hem saglık için dua edelim ben size haber veririm sonuç çıkınca ❤️
eminegizem Dilarac muhakkak haberini bekliyorum canım unutmazsam ben de yazarım zaten dua edelim ikimizin de sağlıklı kızları olsun inşallah 💜 nasıl gidiyor bi çocuk var evde hamileisn zor oluyor mu? Çalışıyor musun
Dilarac eminegizem yok çalışmıyorum oğlum çok yaramaz bir çocuk değil beni çok yormaz maşallah ki herşey yolunda Allah’a şükür bundan önce de bi dğşügim oldu 7 haftalıkken onun peşine buna 1 ay sonra hamile kaldım