Kızlar iyi akşamlarr. Bir şey sormak danışmak istiyorum. 12 haftalık hamileyim rutin olarak kan ve idrar tahlili verdim sonuçlarda enfeksiyon var biraz denildi ve monurol şase diye tek kullanımlık ilaç verdi ama antibiyotikmiş sanırım kullananlar var mı aranızda herhangi bi belirtim yok gibi idrar yaparken yanma sızı falan ama kullanmalı mıyım sizce.