Seydanur10 bu doktorlar neden bizi evhamlandırıyorlar ya 🙄 bazı doktorlar 2.5-3e kadar normal diyor, ilerleyen haftalarda düzeliyormuş, bizede burnu küçük gibi sanki dediler 🙄 ense kalınlığı normalse burun küçüklüğü çok bi anlam ifade ediyor mu anlayamadım, net bi açıklamada yapmıyorlar, insanı korkutuyorlar