Rabia06 Merhaba canlar 30+0 haftalıgım ve dünden beri kuyruk sokumum cok agriyo oturup kalkınca yürüyünce çok zorlaniyorum Agrım çok oluyo ne Yapabilirim Geçmesi İçin Çok Canım Aciyo 😔 17 aylık kızım var onu kucagıma felan alamiyorum agrıdan Aynı durumda Olan varmı 😓
BusraBK Rabia06 Canım aynı sorun bende de vardı hala devam ediyor ara ara ben oturma simidi aldım oturacağın zaman ona oturuyorsun biraz iyi geliyor en azından oturunca oluşan baskıyı önlüyor tavsiye ederim 35-50₺ arası fiyatı.
Rabia06 Seymameva ah canm benm bu kuyruk sokumu agrsı kızıma dogm ettim o zaman başladı 3-4 ay devam etti kesildi şükür ama şimdi yine başladı napacam bilmiyorm Allah razı olsun 😓
Seymameva Rabia06 sabır yapacak birler tok çok ayakta kalmamaya ve oturma şekline dikkat et sanırım birazda ondan
Rabia06 Seymameva sürekli uzaniyorum Normalde cünkü oturunca Karnımda Baskı hissediyorum aynen sabir ediyorm birazck daha araştiriyim belki bi egzersiz felan vardır biraz agrımı hafifletecek 😓
NilKalender 37 haftalik hamileyim bende de başladi oturup kalkarkken zorlaniorm sanirim gecmicek doguma kdr 😣
suraybuke Benimde var plates topuyla egzersiz yapınca yumuşuyor ağrım. https://youtu.be/kJcmEVv1X18 bu hareketler.
AysegulAloluAcikgoz Benimde 32. Haftamda basladi 33. Haftanin icindeyim 1 haftayi gecti cekiyorum o agriyi hala hicde gececek gibi surmuyor sicak havlu falan koyuyorum bende cok zor oturma oturamiyorsun otursan kalkamiyorsun yatinca donerken kiyamet o Kopuyor sabretmekten baska care yok anlasilan Sizede gecmis olsun.
moms060612 Bende hamilelik öncesi oluyordu çok ayakta durduggm zamanlar şimdi 16 haftalığım hiç bişey yapmasam bile oluyor yatakta dönenmiyorum bile ilerleyen aylarda nolurum hiç bilmiyorum 😶