Yeni1gebelikkk Haticeakgul 26 hafta ✋🏻 karnım varla yok arası ama hamileliğim zor geçiyor benim yaa, midem sıkışıyor, nefes alamıyorum bu ikisi beni çok zorluyor
Hulo2105 Haticeakgul 26+3 🌴 şu an gayet iyiyiz mide yanmam vardı ilaçla geçti şükür. Çok ayakta kalında karnım acıyor sadece. Bir de bazen yalancı sancılarım oluyor🥹 ayın 27 sinde şeker yüklememiz var. Alışverişimiz bitti sayılır yıkama ütüleme kaldı şimdilik bu kadar🌺
Haticeakgul Nurci hamileligimden buyana 12 kilo almışım çok fazla doktorum fazla kilon aşırı ilerlemesin dedi ama çok acıkıyorum ve bebek emziriyorum
Haticeakgul Yeni1gebelikkk Benim ikinci gebeligim daha hızlı büyüyor karnım bide aşırı kilo almışım doktorum söyledi fazla kilo alırsam gebelik şekerine yakalanabilirmisim 😐
Yeni1gebelikkk Haticeakgul maşaAllah,benim de karnım biraz daha küçük ,bol giyiniyorum hiç belli olmuyor hâlâ,bugün marketteki büyük tartıya çıktım 59 çıktı doğru mu ölçüyor bilmiyorum,51 ile hamile kaldım 😅