sezz_ Anneler merhaba , 38+2deyim dün doktor muanemde normal doğumla ilerleyeceğimizi söyledi bebek ters dönmüş kafası aşağıda ama kanala henüz girmemiş . Neler yapmam gerekiyor bilgisi olamlar yardımcı olabilir mi
yeschef-13 sezz_ Kanala sancıyla beraber giriyor ilerliyor zaten öncesinde girmesi bir şey ifade etmiyor
yeschef-13 sezz_ kanala egzersizle yönlendirirsiniz oda düzen gerektirir benim 33+ da kanala girdi ama dediğim gibi rahim sıkı oldukça kanalda olması bir şey ifade etmiyor doktorunuza bu düşüncenizi söyleyin anlatır zaten önemli olan sancıyla kanalda ilerlemesi