Sevcansevcan bende iki haftadır feci grip oldum. Acile gittim 3. Gün Serum taktılar. Doktor agumentin 1000 mg verdi. Parol tablet birde. Ben içmedim . Ertesi gün kadın dogum doktoruma kontrolüm vardı. Onada danıştım iç dedi. Yine içmedim. Kadın dogumcum rutin kan,idrar tahlillerimi istemişti. Sonuçta crp ( yani enfeksiyon değerim ) yüksek çıkınca tekrar aradı iç diye. Ondan sonra içtim. 5 gün sabah akşam 21 kullandım. 31 de parol içtim. Hala tam iyileşmedim ama ayağa kalkabildim çok şükür. Burun akıntım devam ediyor birde öksürük kaldı. Covid bu bence hemen geçmiyor.