Yamanmomy Harika, güle güle kullanın. Nerenin bunpaket ? Ben Bursa dam aldım. Islak mendil, ateş ölçer, pişik kremi. Oğlum olmasına rağmen kız hastane çıkışı, 2 çıngırak, bir de ince Müslin de değil bi battaniye var başka da bir şey yok 😂 he bir de bez vardı markasını bilmediğim