Bebeğim bu gün 20 günlük oldu sarılık için doktora götürdüm kan testi yapıldı 15 çıktı kan uyuşmazlığımız var … sık sık emzir dedi doktor 2 saate bir emziriyorum sütümün yetmediğini düşündüğüm için mama ile destekliyorum yaşayanlar tecrübeli anneler yardımcı olabilirmi … yüzüne baktıkça içim parçalanıyor çok üzülüyorum