00pamuk00 O kişilerin kaybetme sebepleri seker yüklemesi değildir.
Ne Türk ne yabancı makalelerde bilimsel olarak bu dediğinizi ispatlayan bir tane bile örnek yok.Acip okuyun arastirinnn,su şunu dedi bu bun dedi demek yerine bilimsel yazılar okumak daha mantıklı.
Gebelik şekeri yaşadım iki gebeligimdede ama hiçbir doktor seker yüklemesi zararlı demedi direk şekerden bebeğin kaybedersin dediler.
Ne hikmetse böyle doktor söylemlerini bitek bu platformlarda okuyorum.Bizlerde gittik profesorunden doçentine..