H_tmrlnk 38.haftada bebeğiniz kaç kg dı ? Benim 2.700 gram , biraz ufak , çok güzel beslendim ama nedenini anlayamadım
Yozgee H_tmrlnk 38+3 de doğum yaptım 3335 gram doğdu 35 gram ödemi gitti .. Ben bol bol et yedim canım Etin hertürlüsünü yedim hemde
Yaprakdokumuseverr H_tmrlnk 37+3 de 2761 çıktı. Ama benim ilk doğumumda 39+2 de 2500 doğurdum 😅 bu benim için iyi bile. Doğunca büyüyolar sıkıntı yapmayın. Oğlum 3 yaşında hala aman aman kilolu değil. Yapısı öyle demek.
H_tmrlnk tatlibebegim_ maşallah , ben yarın tekrae kontrole gideceğim umarım kilo almış olur. Çünkü 1 haftafır kilo almıyordu.
H_tmrlnk tatlibebegim_ Badem, süt, kabak çekirdeği,kefir ,et, kaşar, yulaf bol bol bunlardan tükettim ama asla 1 gram bile almamış 🥺🥺
tatlibebegim_ H_tmrlnk 2 haftada 500 gram alıyodu ama son bi haftada 150 gram falan almıştı bide benim şekerim vardı biraz oda etkiledi sanırım
Gulayygg Doktorum bebeğin pozisyonuna bağlı olarak da ultrasonda kilonun doğru olmayabileceğini söylemişti yani pozisyonundan kaynaklı da az almış gibi gözükebilir