1prenses1prensannesi__ busraa0001 merhabalar benim de ikili tarama için gitmem lazım ama hangi bölüme gideceğimi doktorum demedi bende sormayı unuttum bu hafta gitmem lazım hangi bölüme gitmem lazım
3_oglan_annesi 1prenses1prensannesi__ perinatolojide randewu almanız lazm yeşil alan acildimi size kadın doğum doktrunz
1prenses1prensannesi__ 3_oglan_annesi hayır açmadı hiçbirsey demedi ister yapın ister yapmayın dedi bende şimdi kadın doğum doktoruna randevu alacağım tekrar gitsem bu sefer başka bir doktora orda da yapılmazsa kalacak diye korkuyorum bu hafta gitmem lazım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
3_oglan_annesi 1prenses1prensannesi__ anldm cnm 14/16 hafta arası yaliyo yetisirsen yap ama bu seferde perinatolojide randewu almk da zor
1prenses1prensannesi__ 3_oglan_annesi teşekkür ederim yapmaktan vazgeçtim umarım sağlıklı bir karar almışım ilk çocuğumda beni çok korkutmuşlardi aynı şeyleri de yaşamak istemiyorum elhamdülillah ilk çocuğunu sağlıklı doğdu inşallah buda aynı şekilde olur 🌸🌸🌸
3_oglan_annesi 1prenses1prensannesi__ isteğe bağlı kesin bı sonucda çıkmıyor zaten detaylı falan yaparsın enazndan kesin sonuçlar çıkıyor cunku