Sclscl Kızlar ben normalde egepol gidiyorum ama Doğum ücreti 3000 3500 Arası bence çok fazla. Sizin İzmir’de önerdiğiniz fiyat ortalaması ve hastanesi iyi olan özel bi yer var mı