Ayssell65 Merhaba kizlar, bugun tam 6 haftalik hamileyim. Tup bebek ile hamile kaldim. 2 gündür pembe lekelenme yasiyorum bugunde hafif kirmizi geldi cok korkuyorum baktirmaya gidicem bunu yasayanlar oldu mu??
Lalaydnn Ayssell65 ben yoğun kanama yaşadım adet kanaması gibi düşün hemen doktora koştum çok şükür hiçbişey yokmuş herşey sağlıklıymış bende 7 haftalığım geçen hafta yaşadım
Ayssell65 Mozi1605 evet danistim canim. Doktorum istirahat onerdi yorulmussundur dedi normal dedi.. 2 gun kaldi muayeneme. Catlicam artik gercekten
Havvabektas Lalaydnn bende yeni sizin gibi geçen hafta yoğun kanama yaşadım şimdi 7 haftalık olduk bugün kalp atışları duyduk çok şükür lekelenme devam ediyor bol bol istirahat dedi doktor
Ayssell65 Havvabektas Aynen canim banada dediler bol bol istihirat et ama yaptigimi dusunuyorum zaten :( Cok korkuyorum Insallah bende sizin gibi rahat ederim ve ciddi bisey yoktur
Havvabektas Lalaydnn banada aynısı dedi ağır işler yapma daha fazla dinlen bende onu yapıyorum Allah hepimizin sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimiz
Ayssell65 Lalaydnn Banada aynisini dedi ama yurtdisindayim diye ben anca cuma gunu muayene olabiliyorum burda oyle turkiye gibi degil. Turkiyedeki tup bebek doktoruma yazdim oda aynisini dedi iste yorulmussun sen filan istirihat et diye ama kan gorunce deliye donuyorum korkudan sabir etcem artik insallah bende sizin gibi kalp atislarini duyarim
Tbytkn Lalaydnn bende 6+4 henüz lekelenme tarzı kanamam olmadı hiç mide bulantım başladı ve gaz sancısı gibi içimde sancılar oluyor ara ara keseyi de gördük ama bebek ve kalp atışı için 1 hafta sonra gel dedi 7. Haftamda duyarım inşallah
Lalaydnn Tbytkn ne güzel bazılarında kanama lekelenme görünürmüş bazılarında görünmezmiş zaten ama mide bulantısı çok zor Allah yardımcın olsun
Tbytkn Lalaydnn evet bulantı halsizlik çok var sağ olsun eşim evin temizliği yemeği derken yardımcı oluyor ama henüz kalp atışını duyamadım diye endişeliyim haftaya inşallah güzel sonuçlar alırım