Sedef21 ezeles ilk doğumumdu Gece 12 gibi nişan geldi üç gibi sancılarım başladı öğlen 2:30’da da çocuğum doğdu 39 + 1’de oldu
Ygmr01 ezeles merhaba durumunuzu merak ettim bende de aynısı oldu sormak istedim ne zaman geçti sizin doğumla mı ya da enfeksiyon ile mi ilgili