@“Eceliza3434”#p32615864bugun 3. Doğumum oldu fittille başlatıldı diğer ikiside fittille başlatılmıştı ilk doğumda fitili verdikten sonra 4 saatte doğurdum 2. Doğumda 2 saat sancı çektim 3. Dogumumda 2 saat 45 dk sonunda minik hanım kucagimdaydi ve kesi de yirtilmada yoktu sıfır dikiş 37+4 düm bende daha öncekiler 41. Haftada olmuslardi