Nazannn33 çıkmazsa sadece sezeryan olursun canım çok şükür ki bebeğini etkileyen bir durum yok benim ilk gebeliğimde direk rahim ağzına düşmüştü adet kanaması gibi kanamam oldu 3 ped dolmuştu 10 evde yattım bir tuvalete git gel yaptım sonra iş hayatıma bile geri döndüm ileriki zamanda yukarı çıktı tabi bu süreçte dikkat edilmesi gereken şeyler de var onlara dikkat ettim ve normal doğum yaptım doktor da çıkmazda sezeryan olursun demişti korkmayın ama bebek hareket ettikçe çıkıyor yukarı