Aleyna1100 Hanımlar 16+3 haftalık hamileyim iki gündür göğüs altındaki boşluklarımda felaket bi ağrı var uyutmuyor beni vcyede zor çıkıyorum çıktığım zamanda isal gibi oluyorum bu durum normalmi yoksa doktora gitmelimiyim ilk gebeliğim endişeliyim