sevdasevda Muzaffer insallah bir gün bende Doğum hıkayeme yazarım nasıp etsin Rabbim 🥰 çok teşekkür ederim az da olsa rahatlıyorum ya böyle olumlu yazılar görünce 😊
1850 Srfn11 bende dogum sonrası dikişten korkuyorum tuvalete gıdıp gelmek nasıl olur. Nasık gecer dikişler falan tek korkum bu
Srfn11 1850 ay benimdeeeeeeeeeee 😫😫😫 onu dusundugumde bile sanki tuvalete her grtgmde o dikislerim patlicak gbi acaba patlasa naparm cok acirmi diorm hep 😥😥😫😫
Pinarclk sevdasevda kardeşim normal dogum yaptı. Ve o kadar güzel gectiki. ben de cok isterim normal dogumu. Ama sağlık durumu ne gösterir bilemem. Hiç korkmayın. Ben ne kadar kötü hikayeler okusam da duyarsız kalıyorum. Cünkü sonu güzel olacak. Öyle ya da böyle biz de iyileşeceğiz. Ve sezaryenden bir nebze korkarım. Dikiş vs iyileşme süreci daha uzun diye. Ama gelir geçer hepsi
Srfn11 1850 Dogum agrisindan korkmuorm ama dikisten korkuorm dedim doktoruma 😂 be kizim sen delirdinmi agriyi cekince ztn dikisimi gorceksin sen dedi😀
Aslananne sevdasevda lutfen kimseyi dinleme heleki şu cok bilmiş yaşli teyzeleri 😁 Asla korkma herkes bir olmaz her dogumda bir olmaz sakin ol ve o an gelince yapilmasi gereken ne ise vucudun ve ebeler doktorlar seni zaten yonlendircek hersey cok guzel gecicek aklina asla kotu bisey getirme zahmet cekmeden Rahmet olmaz boşunami Cennet Annelerin Ayagınin Altındadır..😍 maneviyati cok düsun bol bol dua et Allahin izniyle bebişini kucagina ilk aldigin an herseyi unutucaksin Hayirli saglikli dogumlar💜
Dlrm sevdasevda çok doğru diyorsun herşeye katlanılabiliyor onlar için yeterki sağlıkla gelsinler bizim acılarımız önemli değil evet 🙏🏻🙏🏻 Şimdi böyle diyorum yarım saat sonra ben nasıl doğuracağım diyorum gene korkuyorum 😂
sevdasevda Dlrm işte bende tam olarak boyleyım 🤣 başkalarına gelınce moral verıyorum ama kendıme gelınce bır an önce o gün gelsin diyorum sonra ben nasıl doğaracam diyorum 🤣
SuSerkan Bir hamile ve bir sağlıkçı olarak bende korkuyorum normal ki bu his ☺️ Ama kimsenin içinde kalmamış ki ben sayamayacağım kadar Doğum gördüm günde en az bir en fazla 9 Doğum 5 yıl dersek çalışma süreme ohooo .. kişiden kişiye değişen bu süreçte birileri kötü birileri iyi diyor ama dilerim ki normal Doğum olur🙏 Çok istiyorum sezeryan sonrası süreci atlatmak bana daha yıpratıcı geliyor alın işte bende kişisel bi fikir attım . Lütfen hepiniz sadece bebeğinize odaklanın ve bir gerçek var ki o miniğe dokunan her anne her acısını unutuyor 😍😍
sevdasevda SuSerkan haklısınız sonuçta hiç başımıza gelmediği ilk olduğu için insan biraz tereddüt ediyor 😊 ama sezaryan da istemiyorum bende o an acısını sancısını cekeyım dıyorum dedıgınız gıbı sezaryan sonrasını kaldıramam gibi gelıyor 😊 sağlıkla gelsinler yeter ki
JeyranAhadova 32+3deyim. Korkmamaya chalıshıyorum. Kendimi korkutmuyorum. Kendime psikolojik tesir yapıyorum. - burda bir shey yok, dogumda kimseye bir shey olmadı, bebek ordan chıkmalı, ben sakin olmalı ve doktorun dediklerini yapmaliyim. Bagırmak ishimi zorlashdırır, gucum kalmaz ve s.)
sevdasevda JeyranAhadova kötü düşünmeyip kendimizi motive etmek en iyisi bencede sen en guzelını yapıyorsun 😊
JeyranAhadova sevdasevda evet, en buyuk zararıda kendimize yapıyoruz) Bebek nasıl olsa, bir turlu ordan chıkıcak, orda kalacak hali yok)
Mrymmm Kızlar benim 2.doğumum olacak insallah korkutmayın kendinizi herkesin ağrı eşi bir değil bende suni sancı alarak dogum yaptım hastaneye gittim de 4 cm açıklığim vardı ve suni verdiklerinde açılmam daha çabuk oldu ve doğumhaneye girdim ve 15 dk çıktım yani hersey sizin elinizde kotü düsünürseniz kötü olur iyi düşünün dua edin ve rabbime bırakın gerisi çok cabuk gelişiyo