sevdasevda 🤔 aslında sadece bu sezeryan olayı kolay gibi gelio ama diğeri doğal yollarla gelen bir bebek. Ben 6aylığım şuan
Tek düşüncem
“DENEMEDİM BİLMİYORUM NORMAL DOĞUM NASIL
Oyüzden ayşe Sen bi dene normali bakarsın çok kolay olur zaten olmazsa direk sezeryana alınıyorsun”
Diyorum 😊😊😊
Beyin neye şartlanırsa onu yaşatır