sevdasevda şöyle soyleyim doğum öncesi kan verirken bile bayilacak gibi olan bı yapım vardı benim o iğneyi koluma sokarlarken canımdan can giderdi diyebilirim o derece acı eşiği düşük canı tatlı biriydim dogum öncesi 3gun hastanede yatmak zorunda kaldım 41.hafatda bebek hareketlerinde azalma olduğu için ve üç günde iğneler serumlar vajinal muaneler hepsini yaşadım 3.gunun sonunda sancilarim başladı ve ben mutluluktan oturdum ağladım o andan sonra ne sancı ne muayeneler hiçbiri çok zor gelmedi bana tabiki sancı geldiği anda agriniz oluyor dayanamicam sanırım dediğimiz yerler oluyor ama öyle bı guc geliyor ki siz bile kendinize inanamiyorsunuz zaten bu sancılar öyle aman aman uzun süren sancılar değil kısa aralıklarla gelip giden sancılar ve aralarda çok fazla rahtlayip dinlenebiliyorsunuz siz ne kadar güçlü durursaniz acilmaniz o kadar hızlı ilerliyor. Dikise gelecek olursak inanın hiç hissetmedim ben dikis atılırken doktorum sürekli konuştu benimle sürekli iletişim halindeydik o da çok rahatlattı beni yani kendinizi hiç korkutmayin boş yere. Ben şuan ikinciye hamileyim 32 haftalık ve inşallah yine normall doğum istiyorum doktoruma ve kendime güveniyorum çünkü 😊 çok uzun oldu ama açıklamak istedim biraz k.bkmayin 🙈