ASE6154 Serra19 kız mı canım yeni doğanlarda normal kendiliğinden geçiyor çevrende eski kafalı biri varsa mutlaka masaj yapmanı söyleyecektir sakın dinleme
Ytsnzy Kız bebeklerde olabiliyormuş benim kızım da da olmuştu annem masaj yapmıştı ama zararlıymış sonradan öğrendim bilseydim asla yaptırmazdım kendiliğinden geçermiş çünkü