Bence ilk alman gereken şeylerden biri bana çok çok iyi gelmişti. Hiç göğüs ucu kremlerine falan para verme bence. Ben buzluğa koyuyodum soğuk olarak meme ucuma koyuyodum öyle sürekli tutuyodum. Ucunda biriken sütünde bakım yapıyor ve yaralarını iyileştiriyor🫠