Karahisari Merak ediyorum Çatlayanlar kaçıncı haftada çatlamaya başladı? Süt kaçıncı haftada gelmeye başladı?
sariniz13 Karahisari 26.haftamda çatlaklarım başlamıştı tabi ben fark etmedim eşim krem sürerken fark etti sol tarafım kasıklarıma doğru az bişi çatlamıştı 😂 şuan 33+6 dayım harita gibi karnım😂göğüsümde bişey yok henüz sütte gelmedi
Zeyyno_ Karahisari Süt 5.ayimdan beri fark ettim geldiğini ben ilk gebeligimdede bundada catlagim olmadı karnımda
Badgirl_ Ilk kızımda 30 civarı çatlamaya baslamistim göğüslerim daha erken catlamisti şuan 2 kızıma 36 haftalık hamileyim hiç catlama olmadı 😁
Karahisari Badgirl_ teşekkür ederim.. ben de 26.haftadayım karnım epeydir kaşınıyor ama benim de yeni yeni büyümeye başladı şimdilik bi çatlama yok olcak mı ne zaman olcak merak ediyorum :) Peki sütünüz ne zaman gelmşti?
Badgirl_ busraarici belki inanmicaksn karnm daha yeni belli olmaya başladı etrafmdaki herkez hamile olduğun yeni belli oluyor diyolar 😁 benim iç karnım geniş galiba karnm sadece son ay büyüyor
Badgirl_ Karahisari canm ilk kızımda hiç anlamadım ben sütum geldigini şuan da 2 cidede öyle henüz süt falan görmedim 36+1 ama ilk dogumumda doğumdan hemen sonra gelmeye baslamisti inşallah buda öyle olur
Karahisari sariniz13 ayy bakalım benim çatlıcak mı 😁 çatlamaya müsait bi cildim ve genetik yatkınlığım da var ama henüz görünürde bi şey yok. Süt için de erken herhalde o zaman benim😌 teşekkür ederim
Badgirl_ bebeefendi hayır hiç kullanmadım ilk çatlaklarım geçti kızım 6 yaşında 2cidede olur diye düşündüm ben ama maşallah hiç olmadı 😁
Sumeyyeky Karahisari benim de cildim çatlamaya çok meyilliydi annemde çok çatlamış 9. Haftadan beri yağlar vazelinler sürdüm 25. Haftaya kadar idare ettiler beni karnım da çok erken belirdi ondan sanırım olsun her güzelin bir kusuru olurmuş bizimkiler de çatlaklarımız olsun 🌸❤️
Karahisari Sumeyyeky ben de karnım beliresiye kadar banyodan banyoya ya da aklıma geldikçe sürüyordum kaşıntılar arttıkça karnım büyümeye başladıkça daha da sıklaştırdım unutup üşenmedikçe her akşam sürüyorum ama bakalım ne olcak 🤷🏻♀️🙃
Karahisari Yine de her şeyiyle çok güzel değil mi kızlar hamilelik 🥹 şişsek de çatlasak da işlerimizi görürkenn zorlansak da.. gece ağrılardan, çişten sürekli uyanıp dursak da çok güzel çok heyecan verici bi şey değil mi 😍