MLKYB 33+3 deyim. Son kontrolüme 2 hafta önce gitmiştim. Bebek dönmemiş demişti doktorum. Birkaç gündür baskıyı kaburgalarımda hissetmeye başladım acaba döndüğü için mi? Siz döndüğünü nasıl anladınız?