Kızlar 34+2 hamileyim 2 gündür kasık agrılarım arttı kasılmalarım oluyor böyle adet olacakmışım gibi agrıyor geçip geçip geliyor böyle ayakta durunca hemen agrı geliyo duramıyorum bacagıma belime vuruyo adet sancısı gibi aynı oturuyom biraz sonra geçiyo ama sonra yine oluyor mesela yürürken aniden kasıgıma agrı geliyo birden duraklatıyo beni bacagıma vuruyo agrı bıçak saplanır gibi oldugum yerde kalıyom adım atamıyom 2-3 gündür bunlar oluyor bugün çok fazla agrıdı normal mi sizce benim kız çok beklemeyecek gibi normal de kontrolüm 1 ay sonraydı 1 aydır gitmiyorum 3 hazirana randevum vardı ama korktum sizce yarın gidiyim mi hastaneye yoksa normal mi