Esmeray canım benim 5800 çıktı. Normalde gebelerde bu değer artıyormuş. Ama benim aşırı artmış. Şuan için hiç bir şey yapamıyorlar. Kan sulandırıcı iğne veriyorlar. Ben 10 günde bir tahlil veriyorum. Düşüş ne durumda diye. Doğumdan sonra da takine alıncak röntgen ve tomografi çekilcek