serenaygobul81 Merhaba Kızlar bugün doktor randevum vardı progesteron hormonuna baktılar 8.1 çıktı doktor yumurtlama olmuş dedi adet 3 günü gel dedi yumurtlama olmuş ne demek anlamadım biri açıklayabilir mi??