Hgergy Bugün doktor muayenede miyomlar var dedi. Bilgi de vermedi kan testi istedi. Ama çok korkuyorum, miyom nedir çocuğum olmayacak mı 4 aylık evliyim daha 😔
Semali1 Hgergy Canım hiç korkma tabiki çocuğun olur miyom tek başına bir sorun değil. Benim annemin karnından patates çuvalı gibi 6 kilo miyom çıktı buna rağmen ameliyat olmadan önce kardeşimi doğurmuştu yani
Tuba-M55 Hgergy benim miyomum var ve hamileyim 🥰 senelik kontrol ettirin miyomunuzu boyutu büyüdü mü ne oldu diye yeterli ❤
Es1718 Hayır tabii ki ilaca başlatır muhtemelen bende de vardı biraz boyutu da önemli tabii ilki büyük olduğu için ameliyat oldum (pişmanlık olmasam da olurmuş) sonrakini doktor ilaçla yok etti yok olmasa dahi gebe kalınabiliyor diye biliyorum ❤️🙏🏻
Hgergy Semali1 Allâh razı olsun, sabahtandır düşüne düşüne.. Öyle üzgündümki. İnşallah Rabbim burda bekleyen herkese ve bana bi an önce sağlıklı evlat nasip eder 😔
Hgergy betulrahimi kist demedi miyomlar dedi. Devlet hastanesine gittim hastane yoğundu doktor bıkmış olacak ki bağırıp kızmaktan soru bile soramadım. Beta hcg yaptırıp infertiliteye göndereceğim seni dedi. Beta hcg de <0.6 çıktı daha adetime 10 11 gün var
EceQueen Çoğu kadında var miyom, yeri büyüklüğü vs önemli. Miyom zaten zararsız dokudur en fazla alınır çok kötü bir yerde kocamansa… değilse zaten doğumda vücut atıyor veya doktorlar alıyorlar doğum esnasında. Bazen bırakıyorlar bile
betulrahimi Hgergy miyomu bilmiyorum adetime 1 gün kala benim negatif çıkmıştı hatta değerim 0.200 çıkmıştı 1 gün kalmasına rağmen 15. Gün tekrar adet olmadığım için gittim rahmin kalınlaşmış kan ver demişti hastaneye gitmeden 4 gün öncesinde de baya ağrılı adet ağrısı geçirmiştim meğer bebeğim yerleşmiş ama ben bilmediğim için soğan suyu maydonoz suyu içmiştim 2 miğde koruyucusu ve markette çalıştığım için 10 kg toz deterjanlar taşımıştım kan değerim 15 gün sonra 90.9 çıkmıştı öğrendikten 3 gün sonra düşük yaptım karın ağrısına uyandım pıhtılı parça parça kan geliyordu gittim düşük yapıyorsun dedi 18 Ağustosta düşük yaptım 7 gün dürdü 18 Eylül de adet oldum 1 hafta boyunca 2 günde bir değerlendirdik eşimle çünkü memlekete gidecektim ve daha fazla zamanımız yoktu adetime 1 hafta kala testim pozitif çıkmıştı ama düşük yaptım diye ondan kaldı sandım evime geldikten 1 gün sonra kan değerim 66 çıktı 2 günde bir kan verdim 204-680-800küsür ve en son 1970 çıkmıştı tabi insan kalp atışını duymadan sevinemiyor kese olmuştu tırnak ucu kadar da embriyo oluşmuştu 8 haftaya kadar kalp atışını duyamadıklarını söyledi bütün devletler tanıdık özele gittim 8. Haftamda kalp atışını duydum şimdi gün sayıyoruz 34 günümüz var oğlum olucak demem o ki öncelik olarak kendine çok dikkat etmen gerek illa hamilelikte değil soğan kaynatıp suyunu içmek çok faydalı ben bu hamileliğim başında 5 cm kistim vardı ve pocs hastasıydım pcos olanlar çok zor ve geç hamile kalıyor çünkü 1 den fazla yumurtam oluşuyor ve çatlamıyor kendini stres yapma stres en büyük zarar soğan suyu folik asit kullan gebelik düşünmeden 3 ay öncesinden zaten başlaman gerekiyor her ay kadın doğuma kontrole git 2 günde bir eşinle ilişkiye gir özellikle adetin bitikten sonra genelde adet biter bitmez kalınması daha hızlı oluyormuş tekrardan geçmiş olsun 💐
Hgergy Tuba-M55 yaa maşallah, sağlıkla kavuşun. Nasıl rahatladım ya. İnşallah benimki de sorun olacak seviyede değildir ❤❤❤
MLKYB Hgergy annemin miyomu vardı geçmesi için soğan kürü yapıyordu. Hamile kaldı. Doğumu sezeryanla yaptı hatta doğumda miyomu da almışlardı. Onda 2 tane büyük vardı diye hatırlıyorum,13 sene önce olan olay tabi bu.
Hgergy MLKYB soğan kürü duydum evet. Şuan ne olur ne olmaz hamilelik olmadığından emin olunca başlicam ben de inşallah
busrax_ Hgergy merhaba miyomu normal ultrason ile mi tespit ettiler rahim filmi mi çekildiniz bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın
Hgergy busrax_ karından ultrasonda bakınca ne kist ne miyom bişey yok tertemiz demişlerdi. Alttan muayenede bi cihazla baktı kötü gözüküyor miyomlar var dedi 😔
Cansubasar busrax_ bende de var 21 haftalık gebeyim myomu alttan muayene ile görüyorlar canım, korkulcak bsey değil
Catsss Hgergy myom genellikle iyi huylu oluyor. Rahmin neresinde yer aldiklari onemli. Boyutlari onemli. Bunlarin karsiliginda dr un cocuga engel olur veya olmaz der. Benimde yaklasik 12cm vardi. Kapali ameliyatla alindi. 3 ay sonra cocuk planladim.
Hgergy betulrahimi rabbim sağlıkla mutlulukla kavuştursun sizi, ben de baya korktum ama sanırım öyle çocuğa kesin engel bişey değil ❤❤❤