MomyAsli_
Gece fotoğrafçı doğuma girmiyormuş eğer gündüz olursa giriyormuş. Bizimki gece olduğu için girmedi sizin gündüzse gelir. Ben bir hafta sonra çekim yaptırdım. Sezeryan olduğum için diğer gün ağrılarım vardı o yüzden beşinci gün kontrolüne geldiğinizde buradan bir oda verirler o zaman çekeriz dedi ama sarılıktan yatınca yedinci gün fotoğraf çektirdik. Silip getirdiler bebeği evet. Eğer isimli hastane çıkışını fotoğraf çekiminde kullanacaksanız doğumhaneye farklı bir kıyafet vermenizi öneririm. Ben fotoğraf çekimi için olanı vermedim doğumhane için ayrı bir kıyafet aldım. Doğar doğmaz giyeceği kıyafetin tamamen sade ve beyaz renkte olmasını istedim .Eğer almadıysanız sizin de öyle almanızı öneririm. Hatta sabah odaya gelen çocuk doktoru kıyafete bayıldık dedi. Çiçek böcek ala bula oluyor güzel olmuyor demişti. Doğum fotoğrafçısıyla anne baba bebek çekiliyor ve albüm veriyorlar 20 gün sonra. O yüzden isimli seti orada kullanabilirsiniz. Bu arada sadece albüm veriyorlar. Fotoğrafları flaş belleğe atmak ücretli. 500 lira vermiştik biz . Eğer sizde alacaksanız fotoğrafçıdan rica edin biraz fazla poz çeksin ki paraya değsin. 28-29 mu ne fotoğraf vardı toplamda. Eğer bilseydim fazla çektirirdim. Ben kaşık biberon götürmüştüm sütü onla veriyordum ama fazla gelmemişti tabi. Hiç mama verelim demediler bende sormadım aklıma gelmedi zaten de mama karşıtıydım ama yanlış bi düşünce. Hatta sarılıktan yatarken doktorumu gördüm oda verme ama bir şey olmaz dedi. Siz koyun mama biberon falan. Oda seçiliyor mu bilmiyorum ama ben yine de aydınlık bi oda isterseniz diye bı durumu söyleyeyim dedim keşke bana da söyleyen olsaydı. Bence seçilir oda ya. Fotoğraf çekimi için gittiğimizde karanlık odayı verdiler bize bizde yanında bina olmayan odayı istedik tamam dediler. Boş olsun yeter ki verirler. Ve ziyaretçilere bişey demediler akşam vakti geldi benim ziyaretçiler kimse bişey demedi sadece gelen çiçekleri odaya almıyorlar bebeklerin alerjik durumundan dolayı. Danışmada bekliyor çiçekler. Sondayı odadan çıkmadan taktılar uyuşmadan. Eğer tedirgin oluyorsanız söyleyin belki uyuşunca takarlar. Ve en önemlisi sakın korkmayın . Ben korktuğuma bile pişman oldum çünkü hiç korkacak bişey yokmuş ☺️ Merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz .