Arkadaşlar başlıktan da anlayacağınız üzere 14 haftalıkken fetal Doppler almıştım o zamandan beri ara ara evde bebeğimiz kalp atışlarını dinliyorum Şuan 18 haftalığım her gün dinliyorum bana huzur veriyor çok uzun tutmuyorum bazen 30 saniye bazen de sadece 1 dakika bundan daha uzun hiç tutmuyorum yine de zararı var mıdır ? Bilgisi olan varsa cevap verebilir mi?🫠