worin Kızlar 35+1 deyim ve kasığıma ara ara çok hafif ağrı giriyor, böyle sanki iğne batıyor ama çok hafif.. Pelvis kemigim de sizliyor ara ara. Yalanci sanci mi bu?
Fatmanaz worin sancı değil bunlar çok normal ağrı hiç birşey olmaz Doğumu düşünmeyin hiç daha çok erken ☺️
BusraNurAnne worin cok yazik soyle onemli konulara 9 yorum gelmis cvp yok millet dedikodu postlarinda hep kyanna elti gorumce koca derkensu hale bak
BusraNurAnne worin yalanci sanci olabilir canim ama bildigim kadariyla yalanci sanci adet sancisi gibi oluyor bu daha cok bebek buyugu icin kemiklerde genisliyo hareket edincede boyle batma hissi oluyo bende ayni seyleri yasadim oluyo o agrilar ve cok can yakiyo
Fatmanaz worin aynıları oldu doktora gittim birşey yoktu sancı çıkmadı nst de falan yani bazen oluyor normal bence biyüdüler kuzularımız ☺️
sonsuzmasalim BusraNurAnne aynen dedikodu postu olsa yüzlerce yorum gelmisti🤦🏽♀️ bizim millet maalesef öyle seylere daha merakli. bu forum ne icin var unutuyorlar
BusraNurAnne worin en azindan batma degil canim afedersin mideni bozmus gibi karin agrisi olur siddetli ama bu onun farklisi
Hafizeipek sonsuzmasalim o sertleşme yalanciysa gerçeği nasıl ? Bu gerçek mi yalancı mi diye diye evde doğurcam ha 😂😂😂
sonsuzmasalim worin bende 32 haftalikken baslamisti bile yalanci sancilar🤷🏽♀️ bence sevinme bu kadar😂😂 bazilari hic hissetmiyormus bile🤔belirli aralikla gelmedigi sürece yalanci sancidir o😬
BusraNurAnne sonsuzmasalim cok sıkıldım valla o sacmaliklardan birjde az once kocasinin pirtini yazmis vallahi ben utandim onun yerine
worin sonsuzmasalim şimdi gelmesin ya bebek ztn yalancı olsun:) daha çok sıklaşınca anlarım diye düşnyrm
sonsuzmasalim worin anlarsın tabi canım bende artık gelsin diyorum salı 38 haftalık olcaz ya😅 hasretim artık oğluma kavuşmak istiyorum😍💙 sağlıkla gelsinler inşallah